Euron de kachelspecialist
Adres gegevens

Kaagstraat 13
8102GZ RAALTE
Tel.: 0572-354250
Fax.: 0572-371618
info@euron-kachels.nl
Openingstijden
showroom
0572-354250
Maandag t/m Vrijdag: 08:00 - 17:00
Zaterdag: 09:00 - 16:00

Gastenboek



Keurige snelle service
Geschreven door op 29 January 2013
ster 1 ster 2 ster 3 ster 4 ster 5 9/10 sterren
Wij zijn keurig geholpen door de mensen van Euron. Onze Elements 4 70 cupido brand inmiddels heerlijk. Ook de service na levering was perfect. Kosteloos een probleem verhelpen nadat wij de kachel zelf hadden geplaatst! Super
Reactie van Euron
geniet lekker van de warmte! de storing was inderdaad erg klein, automatische ontsteking werkte niet ,kan gebeuren en is direct opgelost.
onderhoud pelletkachel
Geschreven door op 14 December 2012
ster 1 ster 2 ster 3 ster 4 ster 5 10/10 sterren
Na jarenlang gestookt te hebben met onze pelletkachel kwam ik bij mijn dealer aan om de pelletkachel te laten schoonmaken.
Helaas kon deze wel verkopen maar wist niks van onderhoud helaas.
Toen kwam ik met mijn overbuurman in gesprek welke de kachel had gekocht bij jullie en hij zij bel die lui is op die weten wel wat ze ermee aan moeten.
Dus maar gebeld en zoals mijn overbuurman al zij was dit totaal geen probleem, jullie kennen het merk en weten wat jullie doen, alleen was de kachel al volledig dicht gaan zitten door achterstallig onderhoud.
De kachel is volledig losgehaald gereinigd en de schoorsteen ook, de kachel brand beter en ik zit warm!
Mensen bedankt!

Reactie van Euron
Die pelletkachel was inderdaad hard toe aan onderhoud, maar goed we hebben hem weer op en top fris gekregen en hij brand weer als nieuw. als u meer mensen weet voor onderhoud van de pelletkachel horen wij dat graag!
Behulpzaam
Geschreven door op 20 November 2012
ster 1 ster 2 ster 3 ster 4 ster 5 9/10 sterren
Met dank aan Nando voor het snel reageren op een storing en het meedenken voor een oplossing. Wij zijn zeer tevreden!
Reactie van Euron
het was dan ook een gezellig en leuk gesprek! Graag tot ziens.
kachel
Geschreven door op 03 November 2012
ster 1 ster 2 ster 3 ster 4 ster 5 7/10 sterren
goede dag me heer of me vrouw
ik heb mijn stoof gekuist en nu krijg ze niet meer in elkaar die blokken kun je aub een beschrijving door mailen aub het merk is saey signum 25 grijs je zijt op voorhand al bedank


de groetjes

Danny

Reactie van Euron
mail uw vraag even via het contact formulier of op info@euron-kachels.nl, ik krijg hier uw email adres niet te zien ivm veiligheid.
Gashaard
Geschreven door op 12 September 2012
ster 1 ster 2 ster 3 ster 4 ster 5 9/10 sterren
Goedenavond, voor twee weken terug hebben wij een gashaard aangeschaft bij de firma Euron kachels.
Na ongeveer twee uur in de showroom te zijn geweest en een hoop besproken onderwerpen (zoals veiligheid en inbouw) zijn wij tot een order gekomen.
De haard is nu gemonteerd en brand op dit moment.
Morgen komt de stucadoor om de ombouw glad te maken en dan is hij volledig af.
Wij hebben een gekozen voor een strakke inbouw met een mooi marmeren plateau, hierbij is ook rekening gehouden met de verplaatsing van onze stopcontacten en kai kabel.
Ik wil bij deze het team van Euron bedanken voor de mooie haard en de prettige samenwerking.
Groetjes Fam Welsch
schoorsteen voor onze kachel
Geschreven door op 04 September 2012
ster 1 ster 2 ster 3 ster 4 ster 5 8/10 sterren
Vorige week een complete schoorsteen gekocht en laten plaatsen door Euron kachels.
het kanaal is nu geplaatst en afgetimmerd en heeft al even gewerkt met onze eigen kachel.
De uitleg was juist en de installatie goed, zelfs de dozen waar de buizen in hadden gezeten zijn mee genomen.

Goede informatie
Geschreven door op 20 August 2012
ster 1 ster 2 ster 3 ster 4 ster 5 8/10 sterren
Van het weekend (ja met die warmte) zijn wij bij Euron in de showroom geweest.
Ondanks de warmte werden wij vrolijk verwelkomt.
Wij hadden onze vraag tekens bij de pelletkachel zoals functioneren en gevoeligheid.
Nou ik kan u vertellen dat u er zeker niet voor niets heen gaat, want ze hebben zat modellen staan.
ook hebben zij meerdere merken waardoor je een goed beeld krijgt in wat er allemaal te krijgen is.
Wij hebben iig alle informatie gekregen waar wij om vroegen plus extra info waar wij zelf niet eens aan dachten.
De order heb ik vandaag per telefoon rond gemaakt en de kachel zal eind september geplaatst worden.
Mocht je wat willen weten over de pelletkachel, geloof me ga daar heen!
Kachel van speksteen
Geschreven door op 27 July 2012
ster 1 ster 2 ster 3 ster 4 ster 5 8/10 sterren
Deze week hebben wij onze speksteenkachel geplaatst gekregen welke wij na een goed en zorgvuldige uitleg bij Euron gekocht hebben.
het was wat lastig bij ons om een goede verantwoorde plek te vinden zonder dat wij veel ruimte voor het rookkanaal kwijt waren, dmv huisbezoek en berekeningen zijn wij erin geslaagd om samen de juiste plek te kiezen.
de kachel moet drogen en daarna ingestookt worden al is het wachten met deze temperaturen goed te doen.
Bedankt voor de kachel en nette installatie.

groetjes frans
Reactie op onderstaand bericht
Geschreven door op 09 July 2012
ster 1 ster 2 ster 3 ster 4 ster 5 10/10 sterren
De service beurt van uw kachel word zsm ingepland, wij zijn u zeker niet vergeten! Zoals wij u al melden kunt u gewoon stoken.
Een mail aan Nordic Fire Zeddam
Geschreven door op 20 June 2012
ster 1 ster 2 ster 3 ster 4 ster 5 9/10 sterren
Beste mensen:

Weloverwogen een pelletkachel van Nordic Fire, de MAVI aangeschaft bij Euron Kachels in Raalte.
We zijn perfect geholpen en voorgelicht, niets dan lof.
Doorslaggevend was kwaliteit-prijsverhouding en het disign.
Vanmorgen vroeg aan huis afgeleverd en ik voelde mij een trotse bezitter van een mooie kachel.
De kachel is netjes binnen afgeleverd maar bij het optillen van de doos om de kachel, schrok in mij rot, gerinkel en gekinkel met het resultaat dat de keramische plaat aan gruzelementen op de grond lag.
Wat bleek, de plaat lag los op de kachel, schuin op het schoorsteen pijpje en moets er wel afglijden.
Hoe is het mogelijk dat men af fabriek/importeur, zo’n kwetsbaar onderdeel zomaar los boven op de kachel legt ?????? Dat is niet echt goede reclame voor Nordic Fire.

Ik wil jullie als tip geven, dit kwetsbare onderdeel apart te verpakken of minstens met tape boven op de kachel vast te zetten.

Verder hoop ik dit probleem, een nieuwe keramische plaat, naar tevredenheid met mijn dealer, Euron Kachels, op te kunnen lossen. Er is al contact geweest met Euron Kachels en ik heb in hen het volste vertrouwen dat dit goed komt.

Vriendelijke groet:

Wim Gelderblom
Eibergen
« Nieuwere reacties | Oudere reacties »